Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie wydziału Kompozycji, Dyrygentury i Teorii Muzyki, gdzie obroniła pracę magisterską zatytułowaną Twórczość klawiszowa Jana Pieterszoona Sweelincka i porównanie jej z muzyką Girolama Frescobaldiego. Uczestniczka wielu kursów muzyki dawnej, które prowadzili m. in Gustav Leonhardt, Elżbieta Stefańska, Jacques Ogg, Leszek Kędracki. Swoje zainteresowania koncentruje szczególnie wokół szeroko pojętej improwizacji na instrumentach klawiszowych, od muzyki dawnej po współczesną.
Zainteresowana również tematem promocji w instytucjach kulturalnych, oraz specyfiką reklamy związanej z kulturą wysoką i komercyjną. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, podejmując w swojej pracy dyplomowej temat promocji w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie.
Pracuje w Państwowej Szkole Muzycznej im. Władysława Żeleńskiego w Krakowie, gdzie z pasją prowadzi zajęcia improwizacji fortepianowej w sekcji rytmiki, jak również zajęcia w sekcji przedmiotów ogólnomuzycznych: kształcenie słuchu i zasady muzyki.

Polecamy